Τρίτη 8 Απριλίου 2014

 

 

Εφέ Μωσαϊκού

Σε τούτη την ανάρτηση σκέφτηκα να σας παρουσιάσω  μια εντυπωσιακή τεχνική.Είναι η τεχνική του μωσαϊκού. Τα υλικά είναι απλά και καθημερινά και η τεχνική  βασίζεται στην ιδέα της ανακύκλωσης, αφού πραγματοποιείται με το τσόφλι από τα χρησιμοποιημένα αυγά.Για την τεχνική αυτή ,προτιμούνται τα λευκά τσόφλια, λόγω της ομοιομορφίας του χρώματος. Μπορούμε όμως να χρησιμοποιήσουμε και τα καφέ τσόφλια εάν τα βάψουμε.Εφαρμόζεται σε ποικίλες επιφάνειες και αντικείμενα.Όπως και άλλες τεχνικές έτσι και αυτή συνδυάζεται τέλεια με την τεχνική του ντεκουπάζ ,δίνοντας ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.!
Η εφαρμογή απλή . Τοποθετούμε ένα κομμάτι από το τσόφλι πάνω στο αντικείμενο μας στο οποίο  έχουμε απλώσει ατλακόλ
 ( αδιάλυτη) και το πιέζουμε με την πίσω μεριά του πινέλου να εφαρμόσει στο αντικείμενο.Τότε σπάει σε μικρότερα κομμάτια και συνεχίζοντας ακριβώς δίπλα κάνουμε το ίδιο , μέχρι να καλύψουμε όλο το αντικείμενο μας.Προσέχουμε να μην αφήνουμε κενά από το ένα τσόφλι στο άλλο και να μην μας υπερχειλίσει η κόλα από τις ρωγμές.Την επομένη όταν στεγνώσει το διαχειριζόμαστε όπως επιθυμούμε.  Οσες είστε στο Βάλε Φαντασία  υπάρχει σχετικό βίντεο από την παρουσίαση αυτής της τεχνικής.
Προσωπικά μου αρέσει να πειραματίζομαι με καινούργια πράγματα και  υλικά και βρήκα αυτήν την εφαρμογή διασκεδαστική....ελπίζω και εσείς .
Τώρα που το Πάσχα πλησιάζει ,όλο και κάποιο γλυκάκι , τσουρεκάκι, κουλουράκι τέλος πάντων θα φτιάξετε, οπότε θυμηθείτε να μην πετάξετε τα τσόφλια.....
Καλή διασκέδαση σε όσες το επιχειρήσουν!

9 σχόλια:

  1. Ξένια να σου εξομολογηθώ οτι δε τάχα σ ε υπόληψη,παρ όλ αυτά τα μάζευα
    Αυτές τις μέρες λοιπόν μετά απο επανειλημμένες αποτυχίας σ ένα αυγό απο γυψόγαζα,οταν κουράστηκα πια με τις δοκιμές,τα χρησιμοποίησα σαν έσχατη λύση...κι έσωσαν την κατάσταση!
    Τα δικά σου είναι απείρως καλλίτερα και ξετρελλάθηκα!!!! Το κεραμίδι δε, ΚΟΡΥΦΑΙΟ!
    εν αναμονή λοιπόν του Πάσχα και των αυγοτσοφλίων
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξένια μου και τα δύο πολύ όμορφα αλλά τα κεραμίδι καταπληκτικό!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τα δύο είναι υπέροχα!
    Την έχω ξαναδεί αυτή την τεχνική, αλλά δεν έχω βρει το χρόνο να τη δοκιμάσω...
    Σ΄ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Ξένια!. Θαυμάσια δουλειά, αγαπώ την τέχνη :)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέχρι τώρα ένα καδράκι έχω φτιάξει μόνο με τσόφλια. 'Εχω όμως μαζέψει πολλά και σύντομα θα τα χρησιμοποιήσω. Το κεραμίδι σου έγινε υπέροχο!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη η τεχνική με τα τσόφλια και το αποτέλεσμα μοιάζει με μάρμαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ φίλες μου , χαίρομαι που σας άρεσε, καλή επιτυχία στις δοκιμές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρώτα τις ευχές μου για ένα καλό Άγιο Πάσχα μετά ο θαυμασμός μου για όσα έφτιαξες και τέλος..το παράπονο μου που δεν μπορώ να γραφτώ σαν μέλος του ισότοπου σου, μου το αρνείται..λες να έχει κάτι μαζί μου η google;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας.... μου δίνετε χαρά !!!